• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

V: The Final Battle (1984)

mr.lukec

• 6 messages
  • 1070 votes

Verenigde Staten

Sciencefiction

272 minuten (3 Delen) / 257 minuten (DVD-Versie)

geregisseerd door Richard T. Heffron

met Marc Singer, Michael Ironside en Robert Englund

In V: The final battle wordt de climax bereikt van het verhaal dat met V begon in een heroïsche strijd om de wereld te redden. Het verhaal begint met de vreselijke ontdekking dat de mensachtige wezens eigenlijk gemuteerde reptielen zijn. Een andere mijlpaal is de geboorte van het eerste gemengde kind. Maar de climax komt er wanneer de gruwelijke aftelling naar de nucleaire Dag des Oordeels een aanvang neemt. Hier begint ... of eindigt de mensheid.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gewoon jeugdsentiment. Het vervolg op V-Humankind last stand. Het bestond in de jaren '80 als 5 afleveringen van 1,5 uur (en dan zonder reclameonderbrekingen). De special effects zijn gedateerd, maar het verhaal was een trendsetter voor andere SF-series die nu populair zijn.

finaldestiny

• 163 messages
  • 126 votes

vond dit vroeger als kind al leuk, en nu nog steeds geweldige serie.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ongelooflijk mooi gemaakt heb me zeer vermaakt met deze serie.

5 sterren

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Veel minder goed dan het eerste deel.

B00ster

• 1 messages
  • 0 votes

Kan iemand mij meer vertellen over het 2e seizoen van deze serie? De kleine half mens half reptiel wordt dan ineens een grote meid en de reptielen komen terug om haar te halen. Ik zoek dat gedeelte al heel lang maar vind het nergens.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Overal te koop, hoor.

Dielie

• 5 messages
  • 1 votes

is dit nu eigenlijk het vervolg op V, deze dus;

Trop Jolies pour Être Honnêtes (1972)

waarschijnlijk maar toch eens vragen

xangadix

• 1618 messages
  • 4501 votes

Ja, dit is het vervolg. Deze is nog leuk, de serie daarna die niet op dvd is verschenen, is stukken minder.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Deze is al minder dan eerste serie.

Eigenlijk raar dat ze op MM mag. Dit is eigenlijk 1 verhaal over twee seizoenen. Einde deel 1 is open. to be continued

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

xangadix wrote:

Ja, dit is het vervolg. Deze is nog leuk, de serie daarna die niet op dvd is verschenen, is stukken minder.

Wel op dvd:

Amazon.com: V: The Complete Series: Marc Singer, Jane Badler, Kevin Hooks, Gilbert M. Shilton, Cliff Bole: Movies & TV

xangadix

• 1618 messages
  • 4501 votes

Hee, dat wist ik nog niet.

mr.lukec

• 6 messages
  • 1070 votes

Nog steeds even spannend. 5*

armand 1

• 178 messages
  • 5376 votes

V:(1983) zijn er 2 disk verschenen daarna in 1984 de volgende 2.

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

V: mijn favoriete mini-serie. Absolute 5*.

Vind 't trouwens wel raar dat The Final Battle wel op deze site als 'film' staat aangegeven, terwijl dat niet geldt voor The Original Mini-series.

En je kunt The Final Battle echt niet waarderen en snappen zonder dat je de eerdere delen hebt gezien.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Vond dit vroeger een geweldige spannende serie en ik geilde enorm op Jane Badler

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1054 votes

xangadix wrote:

de serie daarna die niet op dvd is verschenen, is stukken minder.

Is die serie niet gewoon de eerste miniserie en de tweede (deze dus) aan elkaar geplakt. Ik heb de serie wel op VHS. Heb enkel deel I en II nog maar gezien (de eerste V dus uit '83) De andere drie (Deze the final battle dus) moet ik nog bekijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.