- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- All Grown Up: Dude Where's My Horse? (2003) (pilot)
All Grown Up: Dude Where's My Horse? (2003) (pilot)
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5738 votes
Verenigde Staten
Animatie / Avontuur
92 minuten
geregisseerd door Ron Noble
met de stemmen van Elizabeth Daily, Tara Strong en Nancy Cartwright
Wanneer een groep vrienden uit de stad naar een ranch gestuurd worden voor een week om hiervan wat bij te leren, denken ze een wild cowboy leven te leiden. Ze worden op negatieve wijze verrast als blijkt dat dit leven meer nare klusjes inhoudt dan de stoere taken. Hoewel ze zo snel mogelijk weg willen, ontdekken ze in de loop van de dagen dat ze wel degelijk iets bijleren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De film was gistermiddag op Nickelodeon. Hoewel het verhaal standaard is en het moraal van de film ook niet echt origineel is, bevat de film leuke personages en een goed doorlopend verhaal, die zorgt voor een vermakelijk klein uurtje.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik vind de serie van All Grown Up echt werkelijk helemaal geweldig en de Film ook met inderdaad zoals mijn voorganger al zei : Erg Leuke personages en een lekker vlot Verhaal zonder al te veel poes pas dus kortom : Ik ben hier tevreden mee.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Natuurlijk word een film als dit wel uitgezonden bij een Nickelodeon film geval. Natuurlijk wel vermakelijk en zo maar je kan het geen ontzettend hoog cijfer geven aangezien het gewoon een simpel plot en simpele animatie bevat.
2,5*