- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Lights Out (FX)
Lights Out (FX)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

Lights Out gaat over een voormalig zwaargewicht kampioen die na zijn pensioen erg moeite heeft om zijn 'plaats' in de maatschappij te vinden. Als er dan ook nog eens een aandoening geconstateerd wordt die zijn beste manier is om zijn gezin te onderhouden in de weg staat ie voor een heftig dilemma. Vooral erg performance driven en met Holt McCallany, Stacy Keach, Catherine McCormack en Pablo Schreiber staat er toch een sublieme cast.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gisteren toevallig ontdekt en blijven hangen bij een episode en was gelijk verkocht. Erg boeiende thematiek, sterk geacteerd en goed geschreven. Het was behoorlijk indrukwekkend. Ook stukken beter dan Hollywoodiaanse counterparts. Ik ga er vanavond gelijk aan beginnen, fijn opwarmertje voor Warrior dit weekend.
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Eerste seizoen lang geleden al gezien en dan zit je er net lekker in en komt er geen 2de seizoen...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Op zich was er dan ook geen ruimte om meer te vertellen. Ik ben wel blij dat zo'n serie gewoon zijn verhaal vertelt, zonder seizoenen aanmoddert omdat het zo populair was. Ik vind dat juist een hele goede beslissing van FX en de creator.