• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Up All Night

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Life is all about balance. So what happens when you throw a new baby into it?

Reagan (Christina Applegate) and her husband, Chris (Will Arnett), are the proud new parents of baby Amy. She may have been unexpected, but life's curve balls can be a godsend, literally. Unless you have a career that needs attention, which is exactly what Reagan has. So, bucking tradition, they decide Reagan's the one going back to work while Chris is going to be the stay-at-home dad. Easy, right? Well, not quite.

(afbeelding)

Nieuwe serie met 'Kelly Bundy' in de hoofdrol. Onlangs de pilot gezien en was best oke. Nog meer mensen die deze serie volgen of gaan volgen?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb de pilot gezien en die is me erg goed bevallen. Het was niet zo dat ik echt hardop zat te lachen, maar het was allemaal best gemakkelijk weg te kijken. Denk wel dat ik het blijf volgen, maar heel bijzonder vind ik het op het moment niet echt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is inderdaad wegkijkmateriaal, al is het de vraag hoe lang dit echt leuk zal blijven. Hoop wel dat ze inventief blijven, anders lijkt het me dat deze serie geen lang leven is beschoren. Of beschonken. Whatever.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Twee eps gezien, maar deze serie spreekt me niet echt meer aan. Te flauw en Arnett en Applegate willen heel leuk zijn ,maar het lukt nog niet echt. Ook Rudolph is niet echt leuk. Ik probeer 103 nog wel te kijken, maar er moet veel gebeuren wil ik deze serie blijven volgen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Applegate heeft dan ook helemaal geen feeling voor humor. Alleen eerste aflevering gezien maar toch vrij duidelijk dat dit 'm niet gaat woden. Zo niet leuk. Ook nog veel te slecht om mediocre te zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik moet toegeven dat ik na 4 afleveringen ook nog amper gelachen heb. Veel dagelijkse sleur en mensen die grappig proberen te zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Derde aflevering al beter dan de vorige twee, maar nog steeds weinig grappigs aan. Deze daalt op de prioriteitenlijst.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.