• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Death Valley

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Er zijn genoeg slechte vampier-series en er is één slechte zombie-serie... maar nu is er één die zombies EN vampieren heeft en ook nog eens leuk is Lekkere flauwe, domme, awkward humor met geinige gore en actie. Ziet er allemaal strak uit en het mockumentary stijltje beviel me al gelijk

Aanrader!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice! Bedankt voor de tip .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Klinkt goed!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Straight, gay, filipino ladyboy... Heerlijke 2e aflevering. Echt een serie die een geweldig tempo heeft en de horror op ontzettend droge en over de top manier inzet.

Wisselwerking tussen de Captain en Kristen? Kirsten? Kraskin? ( ) blijft lekker ongemakkelijk!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

De derde aflevering blijft vooral qua actie sterk overeind staan. Jammer dat het verhaal af en toe wat 'serieus' afdwaalt richting de vampieren met Kirsten. Gelukkig is het duo Billy & Joe echt goud waard

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zal hier ook eens naar kijken dan.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Niets anders dan een zwaar matige en slecht uitziend amateuristisch werkje. Acteer werk is belabberd slecht. Camera werk is zo wie zo al om te janken en dan ook nog Shaun Of The Dead elementen gebruiken zakt mij de moed al snel in de schoenen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuk hoor die krachttermpjes maar inhoudelijk zeg je weer eens niets. Als ik je kritiekpunten zo lees snap je het hele uitgangspunt ook niet echt. Je slaat de plank pijnlijk mis.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Normaal niet zo'n moeite mee om me te vinden in kritiek op dit soort dingen, maar ik zie het totaal niet erin terug. Shaun of the dead...why? Dit is typisch Amerikaans..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Eerste episode gezien en ben ook erg enthousiast! Perfecte combinatie tussen schitterende, droge humor en bloederige horror met erg goede special effects! En aan de season preview te zien gaat het nog veel en veel vetter worden!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Net even de trailer gekeken, ziet er leuk uit! Echt een goeie combinatie tussen humor en gore. Ben hier erg benieuwd naar, ook leuk dat ze zowel Vampieren, Weerwolven en Zombies erin gooien! Aankomend weekend maar eens kijken met NW

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jup, net alle vier de episodes gezien. Echt heerlijk vermaak! Leukste vind ik die captain met zijn ongemakkelijke gesprekken met de cute Kirsten Het duo Joe en de oversekste Billy zijn ook hilarisch. Veel leuke verwijzingen en sneren ook naar andere series, vooral die van 2Girls1Cup ook echt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben ook benieuwd, Jordy en Jeroen hebben me nieuwsgierig gemaakt. Bij thuiskomst maar eens opzetten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

FillumGek wrote:

Jup, net alle vier de episodes gezien. Echt heerlijk vermaak! Leukste vind ik die captain met zijn ongemakkelijke gesprekken met de cute Kirsten Het duo Joe en de oversekste Billy zijn ook hilarisch. Veel leuke verwijzingen en sneren ook naar andere series, vooral die van 2Girls1Cup ook echt

Dude, it's pronounced Kristen.

Eerste aflevering gezien. Op zich wel leuk, de season preview bevatte veel leuke gore, en gelukkig duurt dit maar 20 minuutjes. Lekker flauw, maar leuk om even tussendoor te kijken. Nu is het wachten tot het op de Nederlandse MTV komt, met ondertitels!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

Foto en preview voor de ''fight club'' episode die vanavond uitgezonden wordt. Lekkere gore zeg

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die "fight club" vond ik niet zo bijzonder eigenlijk. Maar verder weer een leuke aflevering, serie die erg lekker wegkijkt. Die Captain blijft toch wel de grote held met ook hier weer hilarische, ongemakkelijke gesprekken met John John die werkelijk nergens op slaan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wij zijn net begonnen met kijken, eerst twee afleveringen waren al geweldig. Denk dat we ze allemaal wel kijken vanavond, waren er maar 4 toch?

Heerlijke genante momenten, soms plaatsvervangende schaamte en vaak even platte grappen als een gemiddelde 'Scary Movie' maar ik vind het heerlijk. De personages zijn lachen en de wisselwerking is geweldig. Ook leuk om mijn vriend zo te zien lachen, dit soort series zijn echt ons ding. Weer iets om te volgen!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuk om te horen! En er zijn er vijf inmiddels.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah! We hebben nu 'two girls one cop' opgezet, zo meteen ff die laatste zoeken dan!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik heb aflevering 1 na 3 minuten uitgezet. Te theatraal neergezet. Waarschijnlijk dat ik daarom ook zo'n bloedhekel heb aan Reno 911 en Jackass.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Deze aflevering bevatte de beste goor tot nu toe (in de serie). Erg vermakelijk, hilarisch moment ook wanneer de captain die creme gebruikt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuke aflevering! Wel erg jammer dat het zo kort duurt, voor je het weet is het afgelopen. 40 minuten zou beter zijn. Ben nog steeds erg blij met de personages, stuk voor stuk leuk. Dat hele vampierengedoe vind ik ook wel interessant. En, die blonde is best knap.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die blonde is superleuk om te zien idd!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laatste episode was vermakelijk, maar toch iets minder. Vind nog steeds de personages geweldig maar vond de humor wat minder scherp. Hopelijk volgende week weer iets beter.

Oh, en de speelduur is te kort, voor je het weet is het voorbij. Zou best iets langer mogen. Oh wacht. Dat had ik al gezegd he? Of meerdere malen. Och ja, het is nog vroeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En nog steeds zit er een flinke dalende lijn in. Waar ik in de eerste aflevering aardig vaak moest lachen, komt het nu bijna niet meer voor. Beetje veel van hetzelfde en de scherpe randjes zijn er af. Jammer. Zal het seizoen wel afkijken maar verbetering zie ik niet snel meer gebeuren.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vind het nog steeds lekker wegkijken. Maar dit was de laatste volgens mij, weet niet wanneer het volgende seizoen van start gaat. Die captain blijft wel echt briljant met zijn zelfverzekerde opmerkingen die werkelijk nergens op slaan.

"Aaah women, they're so emotional."

"Aaah men, they're like women."

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.