• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.278 votes
Profile

House Ibiza

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik kom niet meer bij met dit hilarische nieuwe programma van Powned

Belastinggeldverslindend programma. Gewoon omdat het kan. In een schitterende villa op Ibiza ontvangen Rutger Castricum en Dominique Weesie gasten uit de politiek, media, sport en entertainment.

Prachtige, gortdroge en flauwe humor . Leuke gasten tot nu toe ook. Iemand anders al wat van gezien? Vandaag was aflv. 2

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Had er veel van verwacht maar ik vind het nogal matig. Ben toendertijd zelf lid geworden van Powned om ze het publieke bestel in te krijgen en daar eigenlijk nooit spijt van gehad. Pownews kijk ik elke dag en HardGras vond ik ook nog wel te pruimen.

Kijk het format is gewoon goed alleen doen ze er zo weinig mee. De gasten komen amper aan praten toe en je leert ze totaal niet kennen. Het praten in de avond is ook zo verschikkelijk amateurisch gedaan dat je bijna de neiging krijgt om weg te zappen.

Het stukje met Daan en Jojanneke vind ik wel erg amusant.

Verder vond ik het Champagne weggooien en daarbij zeggen dat het toch publieke omroep is in het begin hilarisch maar nu stront vervelend aangezien ze het 20x herhalen. Op een gegeven moment heb ik het wel gehoord...

Conclusie: Mislukt zou ik het niet noemen want het is best een leuk programma alleen hebben de makers zelf eigenlijk geen idee waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

ik weiger om ooit nog eens naar die rutgerr of powwnet te kijken

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Ook ik ben lid van PowNews en daar ook geen spijt van gehad. PowNews gaat van geniaal tot tenenkrommend, maar het positieve overheerst nog altijd.

Van House of Ibiza heb ik alleen de eerste aflevering gezien, maar vond ik erg leuk. Wel bekruipt me het gevoel dat de reportages van Daan en Jojanneke (prima aanwinst voor de Nederlandse tv trouwens) en de talkshow makkelijk twee programma's hadden kunnen zijn.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Pownews is echt ubermakkelijke proletentv en ik kijk alleen soms naar Rutger in de hoop dat ie eens goed op z'n bek wordt geslagen. Vooralsnog tevergeefs helaas. .

• 11900 messages
  • 5309 votes

Kul. Ze hadden een aantal hele leuke scoops en als je weet hoe je met Rutger om moet gaan krijg je hele goede journalistiek, journalistiek waar andere actualiteitenrubrieken nog een puntje aan kunnen zuigen.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Journalistiek??? Hij vraagt gewoon suggestief een kant op en ze monteren er een antwoord in wat ze willen. Een schoolkrant heeft nog betere journalistiek. En dan heb ik de volstrekt belachelijk domme en onbeschofte manier van mensen benaderen nog niet eens genoemd. Snap uberhaupt niet dat mensen ook nog echt antwoord op die halve zolen geven.

Wat betreft riooltelevisie, nog 100 keer erger dan welke sbs campingzender dan ook.

• 11900 messages
  • 5309 votes

Niet mee eens.

999chimi

• 18 messages
  • 12 votes

Hé Afkrakers, ik weet niet waarom jullie dit programma of deze omroep zo zitten af te zeiken, wees blij dat ze er zijn anders zou Nederland nog meer een sociale rotbende worden.

Ik vind het gewoon super topprogramma´s: PowNews en House Ibiza.

Super gedaan van die mannen.

Journalistiek? Ja, tuurlijk daar gaat het om, dus niet!!

Die domme, onbeschofte vaak brutale vragen stellen?, hé ik zal je uit je droom helpen,

DAAR GAAT HET OM, CONFRONTEREN!!!

De hele opzet van Powned is er om o.a. de kijkende Nederlander bewust te maken van de absurde hoeveelheid niet werkende regeltjes en wetten in Nederland en de ondoorzichtige structuren binnen onze schijtpolitiek.

Ik vindt het heerlijk om te zien hoe Powned de domheid en vaak achterbaksheid van onze zogenaamde democratische Politici en BNN-ers direct en zonder pardon aan de kaak stellen in hun programma´s. De Politici en BNN-ers zijn toch onze vaandeldragers, NOU DAN.

Keep Going I Love It!!!!

Naar House Ibiza komen zelfs de meest belangrijke BNN-ers of politici om zich heerlijk te laten verwennen en te vermaken met onze publieke belastinggelden en deze dan met de Champagne als symboliek over de balk te smijten.

Dan na driedagen Big Spending Ibiza weer naar Nederland, aan het werk, in Den Haag, de decadente politiek roept weer, verder met geld over de balk smijten en die domme burgers proberen goede normen en waarden bij te brengen.

Ik hoop dat er meer van dergelijke programma´s of omroepen komen, zou goed zijn voor de beeldvorming en mentaliteit bij jullie Sociale Nederlanders.

De mazen in de Nederlandse Wetgeving c.q. Subsidieregelgeving zijn door Powned gewoon optimaal gebruikt. RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Links moviemeter zal het vreselijk vinden. Rechts moviemeter zal het leuk vinden. Krijgen weer dat eindeloze welles/nietes gedoe

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

@kos, klopt!!!

Dat ze champagne drinken op 'onze' kosten soit.

Maar de kwaliteit beschouwd? Ja het is inderdaad verspilling van zendtijd. Je hoort alleen dikbuikige kerels die bulderlachen om hun eigen grappen. En een oude vrouw die in de playboy moet.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

999chimi wrote:

De Politici en BNN-ers zijn toch onze vaandeldragers, NOU DAN.

Keep Going I Love It!!!!

Ik snap het niet. BNN-ers?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Wat heeft dit met links en rechts te maken Alsof rechts houdt van idiote extreem domme televisie?

En confronterend . ja, voor een kleuter misschien.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

999chimi wrote:

Ik vindt het heerlijk om te zien hoe Powned de domheid en vaak achterbaksheid van onze zogenaamde democratische Politici en BNN-ers direct en zonder pardon aan de kaak stellen in hun programma´s. !

haha, door een microfoon in hun gezicht te duwen en te vragen of ze nog geneukt hebben of zo?

please, wat een zielig kneusjesniveau is dat.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gewoon lekkere flauwe tv, rot toch op met dat links/rechts gelul

• 11900 messages
  • 5309 votes

Degene die zich erin verdiepen weten dat PowNed noch links, noch rechts is. Ze hebben zowel de linkse partijen als de PVV al meerdere keren zwaar te kakken gezet - terecht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.