• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Ringer

Verbazingwekkend genoeg vond ik nog geen topic hierover:

Sarah Michelle Gellar stars as a woman who, after witnessing a murder, goes on the run, hiding out by assuming the life of her wealthy identical twin sister – only to learn that her sister's seemingly idyllic life is just as complicated and dangerous as the one she's trying to leave behind. Bridget is six months sober and starting to turn her life around when she is the sole witness to a professional hit. Despite the assurances of her FBI protector, Agent Victor Machado, Bridget knows her life is on the line. She flees to New York, telling no one, not even her Narcotics Anonymous sponsor, Malcolm. In New York, Bridget reunites with her estranged twin, Siobhan. Wealthy, pampered and married to the strikingly handsome Andrew Martin, Siobhan lives what appears to be a fairy tale life – a life where no one knows that Bridget exists. The sisters seem to be mending their frayed relationship, until Siobhan disappears overboard during a boat trip, and Bridget makes the split decision to take on her sister's identity. She discovers shocking secrets, not only about her sister and her marriage, but also about Siobhan's best friend, Gemma, and Gemma's husband, Henry. And when someone tries to kill Bridget in her sister's penthouse, she realizes she is no safer as Siobhan than she is as herself.

(afbeelding)

Cast:

Sarah Michelle Gellar - Bridget Cafferty

Nestor Carbonell - Victor Machado

Ioan Gruffudd - Andrew Martin

Kristoffer Polaha - Henry

Zahn McClarnon - Bodaway Macawi

Dit moet gewoon iets worden met SMG in de hoofdrol

Wie gaat dit nog volgen? Het start dinsdag 13 september in USA.

jaaa ik ben hier heel erg benieuwd naar!!!!

Sarah Michelle Gellar, Nestor Carbonell en ook nog Jason Dohring!!

kijk hier al ff naar uit!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Staat ook op mijn lijstje. Weet niet of ik het vanaf het begin kan gaan volgen, maar zo niet, dan ga ik het zeker nog eens terugkijken allemaal. Ben ook erg benieuwd.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Het stond hier ook al op de lijst en onlangs gelezen dat ook Jason Dohring gaat meedoen dus nog een reden meer om te kijken. Dit is toch wel 1 van de nieuwe herfstseries die ik vanbij het begin wil meepikken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben hier ook erg benieuwd naar en ga het zeker volgen! Op de lijst dus

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De eerste aflevering... Hmmm, ik moet weer even wennen aan een serieuzere rol van Gellar. Ik mis toch een beetje die snark van de eerste paar seizoenen Buffy, maar goed. Ze doet het goed in haar dubbelrol, en het is leuk om Baze uit Life UnExpected te zien, maar de pilot was nog niet super. Ik geef het nog wel een kans, omdat het verhaal me wel interesseert. Benieuwd waar het naartoe gaat.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Heel slecht dit. Ziet er niet uit, totaal oninteressant verhaaltje en een vreselijke Gellar. Gaat erg snel gecancelled worden.

Eerlijk gezegd vind ik dit best wel nog meevallen. Niet hoogstaand, wel vermakelijk.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik vond de eerste afl. prima.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Dat stukje met die boot was echt tenenkrommend. Ik ga even slapen, uhh waar is mijn tweeling nou? oh darn ze is waarschijnlijk dood want ik zie haar truitje drijven. Wat een niveau.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

4 eps in en Ringer blijft dankzij Gellar redelijk boeiend. Gruffud is nog steeds een non-acteur, nog nooit iets leuks of goeds van hem gezien, behalve dat kleine stukje in Horrible Bosses wellicht. Ben benieuwd hoe deze serie gaat verlopen, want als de aap eenmaal uit de mouw is, lijkt het me niet dat deze serie meerdere seizoenen op de buis blijft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ep 7 leek een vrij standaard aflevering zoals Ringer eigenlijk de hele tijd al is. Degelijk, maar nog niet echt sterk of super, tot de laatste paar minuten. Een plottwist die ik niet zag aankomen, en of die nou wat de continuiteit betreft, wat de logica betreft kan, weet ik niet, maar het was zeker wel een verrassing, dus hulde voor Ringer.

Gaf me in ieder geval wel weer goede moed voor de volgende aflevering.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Episode 7 moet ik nog zien maar ik had al meer gehoord dat daar wel een lekker twistje in zat. Persoonlijk deel ik dezelfde mening als AHWA door een voorliefde voor Sarah Michelle Gellar. Ik denk wel dat ze het bij één seizoen gaan houden want anders gaat het wel vervelen op den duur, als het al niet gecancelled is tegen dan.

ik vind dit toch wel erg lekker om naar te kijken, leuk om SMG terug op de buis te zien maar door de vele twists blijft het zeker boeiend....weet ook niet of er wel meer seizoenen gemaakt kunnen worden, op een gegeven moment is de koek toch op lijkt me, maar vooralsnog verheug ik me elke week op de nieuwe aflevering...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

109 alweer. Ringer blijft van dezelfde kwaliteit, al zag SMG er deze aflevering wel erg goed uit, beter dan ze tot nu toe deed. Ringer is niet heel snel, niet heel spannend, maar het verhaal wordt goed en rustig opgebouwd, en aan het einde van zo´n aflevering, ben ik toch altijd weer benieuwd hoe het verder gaat.

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

De serie waar we het minst van verwachtten maar zichzelf toch wist te overtreffen.
Na de trage iet wat slome en weinig spannende pilot gezien te hebben lag ie nog een hele tijd in de schuif als tussendoortje. Gisteren avond gelijk enkele afleveringen na elkaar gekeken moet zeggen ik vind er toch veel vaart in zitten al was het maar de constante "oh nee wat nu weer" situaties. Een stuk leuker dan bv revenge. Ergens doet het me een beetje aan prison break denken.
Veel personages, verwikkelingen, en veel vaart.

Soms kan je wel eens je wenkbrauwen fronsen.

Als B S haar identiteit overgenomen heeft met identiteitsbewijzen als backing hoe kan S dan nog in Frankrijk geraken? Dan hadden ze eerst als gestolen opgegeven moeten worden, dat had de agent dan weer geweten enzv.

Hopelijk word alles nog goed uitgelegd ergens.

MiekieMow

• 224 messages
  • 308 votes

ik vind het een leuke serie!! Er zit inderdaad niet heel veel vaart in, maar de scenes op zich zijn gewoon vermakelijk en houden je aandacht erbij. De muziek, de romances, de spanning, de twisten, maakt deze serie voor mij een heerlijk uitstapje naar rust na een drukke dag. ik ben nu bij ep 11 en niveau blijft constant tot nu toe in mijn ogen. Mn Andrew vind ik een leuk karakter in de film - love the accent.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Deze serie staat al heel lang boven aan mijn lijstje en toen ik toevallig en onverwachts hoorde dat dit vanaf een paar weken geleden word uitgezonden op Net5 was ik helemaal in de wolken.

Sarah Michelle Gellar altijd een leuke actrice, misschien wel één van de leukste, maar misschien niet één van de allerbeste actrices (maar dat maakt niet uit) is natuurlijk de voornaamte reden waarom ik deze serie niet aan me voorbij kon laten gaan.

Nu heb ik de eerste 3 afleveringen gezien, en ik ben blij verrast. Een erg leuke serie met romantiek, mysterie en spanning om te volgen. De eerste aflevering was een beetje wennen, kon me nog niet goed plaatsen in het verhaal, omdat het alle kanten opgaat. Maar beetje bij beetje weet je hoe alles in elkaar zit en valt alles op zijn plaats en kan je luchtig genieten. Jammer dat er elke keer een week tussen de afleveringen zit, want dan heb je toch weer even een opwarmertje nodig wat er nog vorige week was gebeurd. Maar, dat zie je gelukkig aan het begin van de aflevering nog even terug.

Jammer dat de serie is stopgezet en dat er geen vervolg meer komt. Hou daar meestal niet zo van, maar misschien is dat wel prima zo, om het niet te langdradiger te laten maken.

Ik kijk hoe dan ook al uit naar volgende week

Smallprint84

• 219 messages
  • 1740 votes

Ja, SMG is back!

Is nu iedere di. avond te zien op Net5

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Typisch dat de Nederlandse tv weer een serie heeft aangekocht die gecancelled is.

waarom niet? ondanks dat gecancelled is vond ik het wel een goede serie waar ik met veel plezier naar heb gekeken en dat doen andere mensen dus misschien ook die het nog niet hebben gezien.....

vaak zijn het ook pakketten die aangekocht worden, waardoor ze misschien Dallas wilden uitzenden en Ringer zat in dat pakket....

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Smallprint84 wrote:

Ja, SMG is back!

Is nu iedere di. avond te zien op Net5

Nou laat dat iedere nu maar weg. Gisteren is het dus niet eens uitgezonden. Ik had het opgenomen en bleek het gewoon een heel ander progamma te zijn.

Ik ben nu enorm teleurgesteld in Net5 aan het worden (niet dat ik dat nog niet was, maar oke). Of erger nog ik ben enorm kwaad op Net5.

Heb in de gids gekeken en ook op een andere dag komt het niet. Ook volgende week niet.

Zullen ze het al weer stop gezet hebben?

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik denk dat het inderdaad stop gezet is wegens tegenvallende kijkcijfers, heeft net5 een handje van.....net als met Vampire Diaries....ja duh....zend het dan niet om half 11 's avonds uit stelletje uilskuikens!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Nahja, dan maar een andere manier bedenken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Toch een andere manier gevonden om het te bekijken en heb nu het hele seizoen afgekeken en ik ben dik tevreden !!

De eerste paar afleveringen waren al spannend, maar het werd alleen maar spannender en spannender al vond ik de eerste 12 afleveringen het best!

Sarah Michelle Gellar doet het weer geweldig in haar rol en zo ook de andere castleden.

Ik baal er echt van dat er geen seizoen 2 komt en nu zit je dus weer met een open einde en daar heb ik dus de vreselijkste hekel aan! Nu lijkt het kijken ook allemaal voor niks geweest, maar dit zag ik al aankomen. Maak dan op zijn minst één aflevering erbij om er nog een slot aan toe te voegen, doe het iig voor de fans die trouw hebben zitten kijken en ook echt een ontknoping verwachten. Achja, het is niet anders. Heb me toch meer dan vermaakt met de serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.