• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

TV Lab

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Wat mij betreft ieder jaar één van de leukste weken qua tv. Moet zeggen dat het TV Lab van dit jaar gisteren ook weer erg sterk van start ging.

Wat mij betreft was Truman het beste nieuwe programma van de avond maar ook Rambam en Kamer 9 zouden aanwinsten zijn voor de Nederlandse tv. Moordweek daarentegen was dan weer bijzonder matig. Andere programma's van gisteren nog niet gezien maar ik heb alweer zin in vanavond. Eigenlijk weer allemaal programma's die op papier interesse opwekken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Volgens mij wordt tv lab niet erg fanatiek bekeken door MM'ers

Vanavond stuk minder interessant. Dropping (Kopie van ongeveer 18 andere programma's, hoezo vernieuwend) en Carte Blanche (ging eigenlijk nergens over) vonden ik beide niets. Wel erg leuk trouwens dat ook reclame meewerkt aan tv lab. Inkijkje achter schermen van reclames vind ik er boeiend. Vooral verhaal achter de Nederlands Film Festival reclame vond ik geweldig om te horen en zien.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gajes

Vorig jaar ook een paar stukken van meegepikt. Vond toen vooral 'De Tiende van Tijl' leuk.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Vond Truman, Carrebean Combo erg leuk. Vond Fuck the parents wat minder. De tv lab's van vanavond ga ik morgen kijken via uitzending gemist. Ben benieuwd naar het programma van Jack Wouterse.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Gajes was inderdaad hoogtepunt van avond. Erg leuk programma en Jack Wouterse perfecte presentator.

Dat Moordweek is trouwens absoluut drama.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zie Moordweek net voor het eerst. Vind het niks.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.