• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

Queen's Blade (Kuīnzu Bureido)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Een anime met een eroge ondertoontje gebaseerd op de gelijknamige Visual Combat Books. In Queen's Blade staat het Queen's Blade toernooi centraal dat iedere 4 jaar gehouden wordt. Een toernooi waar het draait om vecht capaciteiten en schoonheid waar de uiteindelijke winnaar gekroond als koningin wordt. Het hoofdpersonage is Leina Vance, erfgenaam van de nog heersende graaf. Leina is vastberaden mee te doen aan het Queen's Blade toernooi. Gewoon qua storyline voldoende en een prima kapstok voor vecht segmenten, gammele character development en veel suggestief en gewoon nudity. Niet voor tere zieltjes die nudity als zwaktebod zien.

Ook erg mooi geanimeerd (vooral in 1080p), mooie muziek en vooral verbluffende character design. Na Ghibli en dergelijke film meuk wel een verademing na al die koddige beestjes en kindertjes. Zeker niet voor iedereen dit, echt Japans semi eroge werk dit maar als je je zelf als anime kijker niet te serieus neemt is dit je ding.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu eindelijk aan het herzien op Bluray en het is toch wel pakken beter dan op een schamel dvdtje. Voor Animatie is DVD wel erg beperkt.

"High Spirits: The Wandering Warrior"

Geweldige introductie natuurlijk. Demoon Melona verschijnt gelijk ten tonele, en laat met haar overpowered boobs niets heel van Leina in hun eerste showdown. Al is dit nog een tamelijk rustige episode, de backstory van Leina wordt wat uit de doeken gedaan en tot slot weer een erg fijne eindconfrontatie (explosive boobs ). Animatie blijft prachtig, design blijft verbluffend en de fysieke schets is in animatie zelden beter gedaan. Kijk maar eens naar de nude/cleavage captures, erg sterk.

Helaas flipte de tweede aflevering van mijn gepindakaasde 1080p versie de pan uit. Ik was al ongeduldig maar moet nu toch echt wachten tot de Bluray op de mat valt. Heb er zin in in ieder geval. Machtige pretentieloze anime serie is dit toch.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De eerste twee episodes heb ik ook gezien, en die explosive boobs konden echt niet hoor Maar ja zag er verder wel leuk uit, al denk ik dat mannen hier wat meer plezier uit kunnen halen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het bedenken is al waanzin op zich maar het ook daadwerkelijk uitvoeren is briljant. Ik heb nog een DVD over mocht je interesse hebben . Wel male-based dit ja .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

En toch vind ik dat bij anime minder storend. Al ben ik verbaasd dat je dit wel mooi getekend vind, aangezien de 'Lucy Hale' ogen ook zeker aanwezig zijn

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wel maar je moet het eens zien in 1080p. Het ziet er allemaal wat gelikter uit (no pun intended) .

Snap wel dat je het in anime minder storend vind. Ik ook, zijn wat beter bedeeld in anime .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.