• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Southland

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

beste politie series sinds The Shield en The Wire

helaas is de kans klein dat die op TV komt hier in Nederland

van dezelfde makers als Third Watch

Southland (TV Series 2009– ) - IMDb

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

Inderdaad een top serie

rednek

• 1 messages
  • 0 votes

nog veel realistischer dan the wire, echt een topserie

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

wij moeten helaas tot januari 2012 wachten voor Season 4

Het blijft jammer dat ze deze serie niet op televisie hier hebben uitgezonden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ga het ook maar eens oppikken, qua episodes aantal ook makkelijk te doen.

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

we zijn nu bezig met seizoen 4 van Southland

Briljant

Er zijn maar tien afleveringen, en jammer genoeg heb ik gehoord dat er voorlopig geen meer komen.

Deze seizoen heeft ook een hoofdrol voor Lucy Lui

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Al een hele tijd op de schijf staan, maar nu eindelijk de eerste 2 seizoenen er doorheen gerost en het is goed, heel goed, de vergelijking met The wire is snel gemaakt, maar vanwege het ontbreken van een echte rode draad en de andere kant van de wet heb je niet het gevoel dat je naar een rip-off zit te kijken.

goed uitgebalanceerde types (alleen dat wijf van Sammy mag zich doodroken), goede verhaallijnen, mooie scenes, nee seizoen 3 en 4 gaan zeker ook bekeken worden.

Paradise Boy

• 92 messages
  • 594 votes

Geweldige politieserie die qua niveau zeker thuis hoort in het rijtje NYPD Blue, The Wire en The Shield.Het spel van topactrice Regina King verdient een speciale vermelding. De aantrekkelijke Boondocks en Boyz in the hood megaster speelt werkelijk de rol van haar leven.De Amerikaanse Carice van Houten verdient een Emmy voor haar topprestatie. Detective Lydia Adams heb ik inmiddels ook toegevoegd op mijn lijstje van favoriete tvpersonages ever. Omar Little, Arie Balk, Walter White, Huub Couwenberg, detective Claudette Wyms, detective Holland 'Dutch' Wagenbach, Anton Noordermeer en Luther(Penoza) gingen haar o.a. al voor.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

Paradise Boy wrote:

Geweldige politieserie die qua niveau zeker thuis hoort in het rijtje NYPD Blue, The Wire en The Shield.Het spel van topactrice Regina King verdient een speciale vermelding. De aantrekkelijke Boondocks en Boyz in the hood megaster speelt werkelijk de rol van haar leven.De Amerikaanse Carice van Houten verdient een Emmy voor haar topprestatie. Detective Lydia Adams heb ik inmiddels ook toegevoegd op mijn lijstje van favoriete tvpersonages ever. Omar Little, Arie Balk, Walter White, Huub Couwenberg, detective Claudette Wyms, detective Holland 'Dutch' Wagenbach, Anton Noordermeer en Luther(Penoza) gingen haar o.a. al voor.

Regina King is inderdaad echt top in deze gave serie waar ben jij nu ik tot en met afl 4 seizoen 5

Paradise Boy

• 92 messages
  • 594 votes

Ik heb net aflevering 5 van seizoen 5 gezien 'Off Duty'. Dit is trouwens de aflevering die Regina King zelf geregisseerd heeft. Ja deze serie is echt top. Ook de andere acteurs spelen geweldig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.