- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Southland
Southland
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
beste politie series sinds The Shield en The Wire
helaas is de kans klein dat die op TV komt hier in Nederland
van dezelfde makers als Third Watch
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76924 votes
Inderdaad een top serie 
rednek
-
- 1 messages
- 0 votes
nog veel realistischer dan the wire, echt een topserie
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
wij moeten helaas tot januari 2012 wachten voor Season 4
Het blijft jammer dat ze deze serie niet op televisie hier hebben uitgezonden
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ga het ook maar eens oppikken, qua episodes aantal ook makkelijk te doen.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
we zijn nu bezig met seizoen 4 van Southland
Briljant 
Er zijn maar tien afleveringen, en jammer genoeg heb ik gehoord dat er voorlopig geen meer komen.
Deze seizoen heeft ook een hoofdrol voor Lucy Lui
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Al een hele tijd op de schijf staan, maar nu eindelijk de eerste 2 seizoenen er doorheen gerost en het is goed, heel goed, de vergelijking met The wire is snel gemaakt, maar vanwege het ontbreken van een echte rode draad en de andere kant van de wet heb je niet het gevoel dat je naar een rip-off zit te kijken.
goed uitgebalanceerde types (alleen dat wijf van Sammy mag zich doodroken), goede verhaallijnen, mooie scenes, nee seizoen 3 en 4 gaan zeker ook bekeken worden.
Paradise Boy
-
- 92 messages
- 594 votes
Geweldige politieserie die qua niveau zeker thuis hoort in het rijtje NYPD Blue, The Wire en The Shield.Het spel van topactrice Regina King verdient een speciale vermelding. De aantrekkelijke Boondocks en Boyz in the hood megaster speelt werkelijk de rol van haar leven.De Amerikaanse Carice van Houten verdient een Emmy voor haar topprestatie. Detective Lydia Adams heb ik inmiddels ook toegevoegd op mijn lijstje van favoriete tvpersonages ever. Omar Little, Arie Balk, Walter White, Huub Couwenberg, detective Claudette Wyms, detective Holland 'Dutch' Wagenbach, Anton Noordermeer en Luther(Penoza) gingen haar o.a. al voor.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76924 votes
Geweldige politieserie die qua niveau zeker thuis hoort in het rijtje NYPD Blue, The Wire en The Shield.Het spel van topactrice Regina King verdient een speciale vermelding. De aantrekkelijke Boondocks en Boyz in the hood megaster speelt werkelijk de rol van haar leven.De Amerikaanse Carice van Houten verdient een Emmy voor haar topprestatie. Detective Lydia Adams heb ik inmiddels ook toegevoegd op mijn lijstje van favoriete tvpersonages ever. Omar Little, Arie Balk, Walter White, Huub Couwenberg, detective Claudette Wyms, detective Holland 'Dutch' Wagenbach, Anton Noordermeer en Luther(Penoza) gingen haar o.a. al voor.
Regina King is inderdaad echt top in deze gave serie waar ben jij nu ik tot en met afl 4 seizoen 5
Paradise Boy
-
- 92 messages
- 594 votes
Ik heb net aflevering 5 van seizoen 5 gezien 'Off Duty'. Dit is trouwens de aflevering die Regina King zelf geregisseerd heeft. Ja deze serie is echt top. Ook de andere acteurs spelen geweldig.