- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- ABC series
ABC series
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nadat ik alle afleveringen van het geweldige Pretty Little Liars gekeken heb, ben ik erg benieuwd geworden naar de andere series van ABC. Ik dacht dat het misschien handig was om een algemeen topic voor die series aan te maken, in plaats van aparte topics per serie.
Ik heb net de pilot van Switched At Birth gezien en dat is best goed bevallen. Ik denk niet dat het zo'n verslavende serie voor me is als Pretty Little Liars was, maar een leuk tussendoortje lijkt het me wel.
Ook ben ik erg benieuwd naar The Nine Lives of Chloe King, The Secret Life of the American Teenager, Greek, The Lying Game (van de schrijvers van PLL) en What I Like About You. Switched at Birth ga ik in ieder geval zeker verder kijken en ik ga straks ook beginnen met The Secret Life of the American Teenager. Ben benieuwd! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Episode 1 van The Secret Life of the American Teenager is ook redelijk goed bevallen. Ook weer een leuk tussendoortje, maar weer niet zo leuk als Pretty Little Liars. Ben nu vooral benieuwd naar The Lying Game, maar die is nog niet te verkrijgen. Zometeen maar even een aflevering van Greek proberen.
The Secret Life of the American Teenager zal ik waarschijnlijk wel blijven volgen. Switched at Birth ook, maar ik ben op zoek naar beter.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hier ben ik trouwens erg benieuwd naar en ga ik aan beginnen na PLL 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Komt Off the Map niet vanaf 11 juli op Net 5? Denk dat ik die via tv ga volgen. Zach Gilford uit Friday Night Lights doet mee, sowieso al een reden om het een kans te geven. ABC en ABC Family zijn prima zenders voor mijn smaak.
Nine Lives of Chloe King had een aardige opener, matige actie en goedkope montage en CGI, maar dat krijg je ook op tv natuurlijk 
Secret Life of American Teenager lijkt me ook leuk, evenals Switched at Birth, de rest van Greek, want ik ben pas bij 113 en dat kan ik de Amerikaanse Gigi Ravelli Spencer Grammer niet aandoen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lijkt me ook allebei wel wat inderdaad. Vooral die laatste, Off The Map, ben ik nu ook erg nieuwsgierig naar geworden. Sowieso zien die series van ABC er allemaal wel erg leuk uit.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Komt Off the Map niet vanaf 11 juli op Net 5?.
Komt inderdaad binnenkort op tv ja 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had het tot nu toe alleen over ABC family gehad, maar ABC heeft nog veel meer leuks te bieden. Grey's Anatomy, Desperate Housewives en Modern Family zijn al series die ik volg (Klaar met Modern Family S1 + 2).
Lost is tot nu toe de enige tegenvaller geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Schrijfster achter GA en DH zit ook achter OTM, lijkt me dan een prima serie voor je. Best een leuke studio maar vaak wel vaak een hit or miss. Niet echt een garantie zoals AMC, Showtime en vooral HBO doen. CW begin ik ook steeds meer te waarderen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Thnx voor de tip. Ik vind Elisha Cuthbert altijd erg leuk.