- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Nine Lives of Chloe King
The Nine Lives of Chloe King
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nieuwe serie op die verdomd goeie zender van ABC Family, thuishaven van Pretty Little Liars en Greek.
Serie gaat over meisje dat van een oud ras blijkt te zijn, een soort katachtigen. Op een dag blijkt ze ineens heel lenig, sterk, snel te zijn en goed te kunnen horen. Dan wordt ze vermoord, maar staat ze op uit de dood.
De actie in de pilot was slecht in beeld gebracht en beetje rommelig, maar series als deze hebben daar natuurlijk ook niet zo'n groot budget voor. Toch was het een aardig begin.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
2de aflevering meer van hetzelfde eigenlijk. Het is vermakelijk, maar nog niet goed te noemen. Al is het een leuke combo met Pretty Little Liars.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Newsflash! Dying sucks, and I'm so not doing that again!
Pilot gezien, best aardig inderdaad. Chloe is een leuke meid, en ook haar vrienden Amy en Paul zijn leuk. (Hoewel Amy nog wel eens op je zenuwen zou kunnen werken). En als er dan ook nog een dansscène op Missy Elliot (achtige?) muziek wordt ingegooid, ben ik sowieso wel om.
Leuk highschoolsfeertje, best interessante personages tot nu toe waarvan Chloe natuurlijk bovenaan staat. Met vlagen ook best spannend, bijvoorbeeld toen je zag dat Xavier dood was en waarom.
Toch best verrassend, zo op het eerste gezicht minder voorspelbaar en 'over the top' dan gedacht. Wel een aardige dosis humor, het neemt zichzelf niet zo serieus. Fijn!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S01E03 gezien. Kreeg een beetje dit gevoel er bij, wat Rianneke omschreef bij PLL:
ze doen het lijken alsof de volledige 40 min alleen maar spanning en suspense is door middel van groot opgezette ogen, een beetje drama hier en daar en wat bombastische muziek, maar als je erover nadenkt gebeurd er eigenlijk vrij weinig.
Sommige 'Scarface' momenten zijn aardig maar veelal hetzelfde. Introductie van de Leider was wel prima, kan een interessante toevoeging zijn. Nog steeds leuke chemie tussen de 3 vrienden maar ook tussen Chloe en haar love interest(s).
Einde van de aflevering vraag je je wel even af waar je nou precies naar gekeken hebt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S01E04 was aardig, maar nog steeds niet echt spannend. Voelt aan alsof het nog steeds een introductie van de personages is, en ondertussen zouden ze toch wel een stapje verder moeten gaan, het wat pittiger maken. De laatste vier minuten proberen ze het wat spannender te maken, maar wat je te zien krijgt is vooral veel van hetzelfde.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben ik de enige die deze serie nog volgt?
Inmiddels S01E05 en E06 gezien, maar niet veel verbetering. Nog steeds veel van hetzelfde, veel onduidelijkheden en niet onderhoudend genoeg om je de volledige drie kwartier geboeid te houden. Toch nog maar even doorzetten, hoop op nieuwe verhaallijnen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hier ook nog, al ben ik pas bij 105. We kijken het thuis samen, en dan is er weinig tijd voor als je Life Unexpected ook kijkt, Pretty Little Liars en True Blood. Maar ik blijf het zeker wel kijken, als luchtig vermaak.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eindelijk toegekomen aan 105. Serie blijft lekker wegkijkmateriaal. Skyler Samuels is ontzettend cute als Chloe, en de serie heeft qua verhaallijn wel degelijk potentie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zojuist E07 gezien, was weer aardig. Fijne ontwikkelingen tussen Chloe en Alek, begin die laatste toch steeds leuker te vinden. Interessant gebeuren met Kai,al lag dat wel voor de hand. Skyler is inderdaad ontzettend leuk en een perfecte cast voor dit personage. Nu verder met E08.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
E08. Rottige intro zeg, echt rot voor Brian. In 2 minuten tijd heeft ze 2 mannen flink gekwetst, way to go. Op zich weer niet echt veel spectaculairs deze aflevering, draaide voornamelijk weer om de personages zelf en om de moeder-dochter band. Toch fijn wegkijk materiaal.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb de eerste 3 episodes gezien en vind dit toch best leuk. Geen hoogvlieger inderdaad, maar bij vlagen best spannend. Ook de humor en het sarcasme van Chloe is erg leuk en vaak grappig. Grappige bijzaken ook bijvoorbeeld dat de persoon waarmee ze zoent doodgaat
. Vrienden van Chloe zijn ook leuk en ben benieuwd hoe alles zich zal gaan ontwikkelen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
106 gisteren gekeken. De actie wordt iets beter, en Samuels gelukkig ook. Erg veel chemie met haar moeder, dat zijn toch wel de fijnste scenes tot nu toe. Hoop dat de Mai nog wat meer backstory krijgen of wat duidelijkere villains, want het lijkt nu nog iets te veel op Buffy S1 en dat was niet het beste seizoen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Net de season finale gekeken en ik moet zeggen dat ik het erg spannend vond. De eerste paar episodes van The Nine Lives of Chloe King waren een beetje traag, maar de laatste 3 waren echt heel leuk en de laatste was zelfs ronduit spannend. Een heleboel gebeurtenissen in zo'n korte aflevering. Ben stiekem wel een beetje blij dat (huge spoiler, echt niet lezen als je t niet gezien hebt:) Brian dood lijkt te zijn. Het werd een beetje , dat 'welke jongen wordt mijn vriendje'-gedoe.
Ook voor de rest van alle vrienden en kennissen van Chloe is het erg spannend en ben benieuwd wat er het volgende seizoen allemaal komen gaat. Ben erg blij met deze season finale en ik kan niet wachten tot het volgende seizoen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S1E9 gezien. Begin Alek echt steeds leuker te vinden, al is Brian ook wel cute. (En die nieuwe vriend van moeders ook, hehe) Interessante verhaallijn deze keer, erg leuk.
Wel telkens een beetje dezelfde scènes, dat ze naar de kledingwinkel waar Chloe werkt gaan om te praten, dat de bazin dan boos wordt, etc. Ook vind ik bepaalde actiescènes soms aan de donkere kant, waardoor je niet alles heel goed ziet. Dat is wel jammer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S1E10. OMG, die intro is echt TE cute, in dat fotohokje. Werd er helemaal blij van, vooral omdat mijn vriend en ik gister hadden afgesproken van het weekend hetzelfde te gaan doen, haha.
Ja, weer een uitbundig 'handje klap' moment voor Eline tijdens het kijken van één van haar series. 
Alek en Chloe zijn zo cute samen. Ik snap niet meer waarom ik hem in het begin zo'n eikel vond, hij is schattig en nog best knap ook. 
Mooie Brian / Chloe scènes, Amy en Paul blijven ook leuk als betrokken vrienden, en ook de ma van Chloe vind ik tof.
Spannende scène toen ze neergeschoten werd. Maar was voornamelijk in shock bij het eindshot van Brian. Smaakt naar meer.
DDT
-
- 345 messages
- 7801 votes
komt er nog een 2e jaar want er zijn nog zoveel dingen om verder mee te doen