- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Behind Closed Doors (JC van Damme)
Behind Closed Doors (JC van Damme)
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Seizoen 1 van de reality tv serie over het leven van Jean Claude Van Damme is nu verkrijgbaar op dvd in Engeland:
Ik hoop dat de serie ook nog in Nederland op tv komt of sowieso op dvd.
Het is een mooie serie. We zien Van Damme met zijn vrouw en kinderen, tijdens opnames, tijdens promotiefeesten enz enz. Mooie serie met een lach en een traan.....
Van Damme is ook maar een gewoon mens, blijkt uit deze serie...
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Op internet is de serie volgens mij nog niet te vinden met NL subs.
Of is dat wel zo.....?
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
Nope, maar echt nodig is dat toch ook niet? Het is vrij makkelijk te begrijpen allemaal en Van Damme ondertitelen is tegelijkertijd zo lastig omdat hij af en toe zo zweverig praat, dat het voor mij niet per se zou opschieten.
Leuke serie overigens, had iets beter ge-edit kunnen worden, maar het geeft een mooie kijk in zijn leven. Hij is overduidelijk een getroubleerd persoon met zijn bipolar disorder, maar de momenten dat hij vrolijk is en straalt zijn zeer fijn. En hij trapt nog behoorlijk goed, vooral de Dragon Eyes scenes lieten dat zien!
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Nope, maar echt nodig is dat toch ook niet? Het is vrij makkelijk te begrijpen allemaal en Van Damme ondertitelen is tegelijkertijd zo lastig omdat hij af en toe zo zweverig praat, dat het voor mij niet per se zou opschieten.
Leuke serie overigens, had iets beter ge-edit kunnen worden, maar het geeft een mooie kijk in zijn leven. Hij is overduidelijk een getroubleerd persoon met zijn bipolar disorder, maar de momenten dat hij vrolijk is en straalt zijn zeer fijn. En hij trapt nog behoorlijk goed, vooral de Dragon Eyes scenes lieten dat zien!
Nee dat klopt. Maar mijn vriendin is niet zo goed qua Engels en wil de serie ook graag zien, vandaar dat ik hoop dat de serie ook in NL op dvd komt of op internet te vinden is met NL ondertiteling....
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
Ah, dan is het niet meer dan logisch (al dient ze daar natuurlijk wel iets aan te doen!
)
Zit jij ook op het vandammeforum btw?
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Nog steeds niet te vinden met NL ondertiteling??
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Ik heb E1 Entertainment gemaild met de vraag of de serie door hun misschien in NL wordt uitgebracht. Ze hebben Steven Seagal Lawman namelijk ook opgepikt.....
Afwachten. Ik hoop het zo!!
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Ik heb de dvd inmiddels vanuit Engeland over laten komen. Nog een keer bekeken en wat een geweldige serie. Het geeft echt inzicht in de man Jean Claude Van Damme en zijn leven....