• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Captain Planet

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik kwam daarjuist een poll tegen over wie de beste kapitein zou zijn (Malcolm Reynolds, should I say more) maar tussen al dat vlees en bloed zat ook een tekenfilm figuur bij, namelijk Captain Planet! Ik werd teruggeslingerd naar dikke 10 jaar geleden en ik zag me terug voor de televisie zitten meekwelen met de aanstekelijke titeltrack (Captain Planet, he's a hero. Going to take pollution down to zero) maar is er nog iemand die dit kent?

Het ging over een soort van (buitenaards?) wezen dat lichtgroen was en samen met een aantal kinderen, een heel multicultureel groepje, stopten ze vijanden en dergelijke. Was altijd wel leuk om naar te kijken.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, jazeker dit ken ik nog heel goed. Vroeger heel vaak gekeken.

Met al die ringen die de kracht van aarde, wind, water en vuur enzo samen lieten komen waaruit Captain Planet ontstond.

Nostalgie

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Juist! Die ringen werden tegen elkaar gehouden en dan veranderden ze toch in een soort van power rangers? Toch qua kostuum geloof ik. Ik krijg al meteen goesting om het eens terug op te zetten.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

kwa kleding bleven ze hetzelfde, dacht ik

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Good times . Wat waren er vroeger toch gigantisch veel fijne cartoons. Ik krijg bijna medelijden van de kinderen van nu, wat hebben hun het zwaar zeg.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Klopt, als ik tegenwoordig zap dan is er echt niets deftig van cartoons. Vroeger in België had je tenminste nog Cake met Gundam Wing en Dragon Ball Z en op VT4 had je de Wakkere Wekker met Rurouni Kenshin (al noemde dat toen onterecht Samurai X). Geweldig ook hoe je vaak nog zo veel herinnert van een bepaalde serie (de titelsong van Captain Planet speelt continu door mijn hoofd)

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Die gast met "HEART!" was echt zo gay Een beetje de blauwe Power Ranger van Captain Planet. Hij kon helemaal niets en Heart is niet eens een natuurelement. Die lui een beetje water en aarde en wind en vuur uit hun ring knallen, stond die pik er weer voor Jan Lul bij. Tot hij, ook nog eens als laatste, "HEART!" mocht zeggen zodra ze Captain Planet gingen oproepen. Die boeven waren overigens wel erg geestig. Was hun enige doel niet om de aarde te vervuilen, gewoon omdat het kon?

YouTube - ‪Captain Planet Intro‬‏

En lol: YouTube - ‪Hitler in Captain Planet‬‏ "Prejudice and hatred are as toxicant as any other polutant!" En zo is het, Captain Planet! "There's no such thing as a good bomb!"

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prudh wrote:

Die gast met "HEART!" was echt zo gay Een beetje de blauwe Power Ranger van Captain Planet. Hij kon helemaal niets en Heart is niet eens een natuurelement. Die lui een beetje water en aarde en wind en vuur uit hun ring knallen, stond die pik er weer voor Jan Lul bij.

. Nu je het zegt inderdaad. Hilarisch.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Gek dat deze hier nog niet is gepost trouwens

YouTube - Don Cheadle is Captain Planet

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.