- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Queer as Folk 2
Queer as Folk 2
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Verenigd Koninkrijk
Drama
87 minuten
Plot:
Stuart, Vince en Nathan zijn terug voor een laatste wilde avontuur op Canal Street. Maar tussen de geweldige nachten uit, one-night stands, clubbing, is niet alles okay. Iemand probeert Stuart te blackmailen. Maar Stuart is niemand zijn slachtoffer, hij zoekt wraak. Als Stuart terugvecht, zit Vince in een dilemma......
Zal Nathan over zijn verliefdheid voor Stuart komen? Zal Vince ooit zijn man krijgen? Valt Stuart ooit te stoppen?
------------------------------------------------------------------
Iets minder dan deel 1, maar nog altijd zeer vermakelijk en baanbrekend. 3,5*.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Beetje overbodig (want met deel 1 vond ik het eigenlijk wel af) maar best een vermakelijk extraatje.
3.0*
Frenkster
-
- 11 messages
- 5 votes
deel 1 (de serie) heeft me veel goed gedaan ten tijde van mijn coming out, genoot er erg en heeft mij doen voorkomen een enorme relnicht te worden haha ipv
dus alle nichten zijn nu 
patrick34
-
- 6 messages
- 5 votes
hele leuke serie, ik heb deel 1 ook en die is zeker beter, maar de serie verdiende een deel 2, alles draait volgens mij wel heel erg om sex en dat vind ik een beetje jammer.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Dvd's (deel 1 en 2) weer eens bekeken. Vaak gelezen dat 'Queer as Folk' als beste soap/tv-serie ooit gezien wordt. Wat overdreven, al was de serie wel een behoorlijke doorbraak en zijn er de nodige nominaties en prijzen binnengehaald. In ieder geval is de Britse productie beter dan de Amerikaanse.