• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Turin Horse

melanostalgia

• 35 messages
  • 42 votes

De Turin Horse staat nu tot mijn vreugde als pre order op Amazon.com, en als US import (helaas nog geen pre-order) op Amazon.co.uk. Hij komt zowel op blu-ray als dvd uit op 17 juli. In deze forum thread zag ik nog meer heugdelijk nieuws; de blu-ray is regiovrij en er komt bonusmateriaal:

I can confirm some bonus features as well, there are some we can't talk about yet.

There will be an Audio Commentary with Jonathan Rosenbaum as well as an essay by J. Hoberman. More to come on that front1

De blu-ray staat op amazon.com voor $25,99 en de dvd (die wel regio 1 lijkt te zijn) voor $29,95

Als iemand nieuws heeft over een regio 2 release hoor ik het ook graag!

melanostalgia

• 35 messages
  • 42 votes

Er staat nu ook een pre order op amazon.co.uk van AE, zowel dvd als blu-ray. Release datum 3 september. Kan geen info vinden over bonus features.

En de bonus features van de Cinema Guild release zijn ook bekend:

SPECIAL FEATURES:

- Hotel Magnezit (1978, 10 minutes), a short film by Bela Tarr

- Audio Commentary by film critic Jonathan Rosenbaum

- Press Conference with Bela Tarr, co-director Ágnes Hranitzky; actors Mihály Kormos, Erika Bók, and János Derzsi; director of photography Fred Kelemen; composer Mihály Vig; and co-producer Gábor Téni from the 2011 Berlin Film Festival (45 minutes)

- BLU-RAY EXCLUSIVE: Regis Dialogue with Bela Tarr at the Walker Art Center (2007, 81 minutes)

- Theatrical Trailer

- Booklet featuring an essay by film critic J. Hoberman

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Goeie extra's zeg. Een Rosenbaum-commentaar en een short..

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Waarschijnlijk brengt Contact Film The Turin Horse In Nederland op Blu-Ray uit. Anders gaan we gewoon weer importeren.

melanostalgia

• 35 messages
  • 42 votes

Het heeft even geduurd, maar ik heb vandaag eindelijk mijn blu-ray van Cinema Guild binnen gekregen. De film ziet er in een eerste oogopslag goed uit en het menu is ook erg chique Maar ik ben absoluut geen kwaliteits freak en/of expert dus mijn mening daarover is denk ik niet zo veel waard

Voor de geïnteresseerden: ik heb hem besteld bij moviemars-usa via amazon.co.uk voor ongeveer 15 pond + 2 pond verzenden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.