• 177.923 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.308 votes
Profile

Op zoek naar Greed

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4741 votes

Ik ben momenteel bezig aan het proberen de Top 1000 van de filmsite They Shoot Pictures Don't They te verzamelen.

Nu zitten daar enkele onmogelijk te vinden titels tussen.

De Top 50 ging vlot maar ik zit helemaal vast bij Greed.

Ik weet dat ie officieel niet op dvd is uitgebracht maar er moeten toch andere (bv chinezen) zijn die dat wel hebben gedaan?

Weet iemand eventueel hoe ik zulke titels kan vinden?

Andere moeilijk te vinden titels zijn Nashville en Napoleon (en nog veel meer maar dat is voor later)

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4741 votes

Is ie dan echt zo onmogelijk te pakken te krijgen?

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

ik dacht dat Arte hem ooit had uitgezonden, daar zwerft sowieso wel een kopietje van over Internet

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Heb je hier wat aan?

Greed

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Dat zijn illegale DVD's, maar dat is het enige dat er is. Ik heb zelf Greed gezien, omdat ik hem jaren geleden op VHS heb opgenomen van Arte. Nog steeds blij dat ik dat toen heb gedaan. Het lijkt me dat die versie (die ook op TCM in de VS weleens wordt uitgezonden). Dat is wat je waarschijnlijk op de illegale dvd'tjes vind.

Van Nashville was een regio 1 DVD, die heb ik gekocht toen er ineens een hele zwik regio 1 paramount DVD's out of print gingen omdat ik 'm persee wilde hebben. Is redelijk makkelijk tweedehands te krijgen online. Maar wel vaak wat prijzig.

Er schijnt trouwens ook een vrijwel onvindbare short in te hebben gestaan van ik dacht Kenneth Anger ofzo. Er zijn echt mensen die 999 films hadden gezien en zich daar te pletter naar zochten.. Volgens mij is de film er inmiddels uit,

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4741 votes

Bedankt! Heb heb maar onmiddellijk aangeschaft! Weet iemand eigenlijk waarom ie nooit op dvd is uitgebracht? Dit is toch een film die wel veel mensen is huis zouden halen...

Nashville ben ik inderdaad al een paar keer tegen gekomen online, voor minder dan 20 euro zal ik hem in ieder geval wel niet te pakken krijgen...

Is die Kenneth Anger Scorpio Rising? Die heb ik wel in de lijst zien staan, ook wel nog niet gezien..

Ik heb zelf trouwens op 48% van de lijst in bezit op dvd, nog een lange weg te gaan...

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Scorpio Rising is volgens mij wel te vinden. Ik meen dat het iets anders was.

Greed heeft volgens mij rechtenissues en is daarom nooit uitgebracht.

KristofBeckers

• 1733 messages
  • 4741 votes

Tot ie officieel wordt uitgebracht ben ik blij met deze versie..

Het is de enige illegale dvd in mijn collectie dus daar zie ik geen probleem in.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.