• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

bijhouden MovieMeter Facebook pagina

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoi,

Onze Facebook pagina ligt momenteel redelijk stil. Lang zijn daar automatisch berichten geplaatst over nieuwe releases in een bepaalde week, of films die voor het eerst op tv waren. Ik was daar niet zo tevreden over, er vond weinig interactie plaats bij deze berichten en werden zodoende weinig gezien. Deze koppeling werkt momenteel helemaal niet.

De afgelopen weken plaats ik als test af en toe handmatig een bericht, bv afgelopen week toen er een nieuwe trailer van The Hateful Eight uitkwam. Dit bericht is zo'n 6000 keer gezien, en lokte reacties en shares uit, leuke reclame voor de site natuurlijk

Ik heb helaas zelf geen tijd om deze FB pagina consequent bij te houden. Bij deze een oproep of er misschien 1 of 2 mensen zijn die het leuk vinden om af en toe een Facebook berichtje te plaatsen uit naam van MovieMeter.

Voorwaarden zijn perfect Nederlands / goed taalgevoel, en bij voorkeur een lange aanwezigheid op de site zodat je een beetje weet hoe het er hier aan toe gaat. De uitdaging in het plaatsen van de berichten is dat het redelijk objectief van toon moet zijn (dus niet een redactie-achtige post van iemand die een mening geeft over een film, dat past niet bij de site). Daarnaast moet het op zichzelf staand interessant zijn om te lezen, maar toch ook de gebruiker lokken naar de site. Je kunt de afgelopen 4 a 5 berichten teruglezen om te zien welke toon ik ongeveer in gedachten heb.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me dan svp een privebericht.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wellicht ook een wat actiever twitteraccount? zou wel leuk zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Daar heb ik dan weer niet zoveel mee persoonlijk (1/3)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

veel te beperkend die 140 tekens (2/3)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

en het feit dat je niet fatsoenlijk kunt reageren/discussieren bij een post op twitter (3/3)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik wist niet eens dat Moviemeter een Facebook pagina had Lijkt me een beetje dubbel-op, om daar ook te gaan discussiëren. Maar het kan voor bijkomende 'exposure' zorgen, dat wel.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

LOL Jordy

Maar het is dan ook niet voor discussie bedoeld maar puur als informatief.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Freud wrote:

Ik wist niet eens dat Moviemeter een Facebook pagina had

Bovenaan de pagina's van MM staat de letter F, en dat is facebook. En de vogel is twitter.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Film Pegasus heeft zojuist z'n eerste bericht namens MM geplaatst, bedankt

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Met veel plezier. Laat de bezoekers nu maar komen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Allez, ik ben vanaf nu ook fan

Even een opmerking: via de link hier op de site kom je natuurlijk meteen op de juiste FB-pagina, maar als je in Facebook zoekt, krijg je andere pagina's te zien ook. Is niet echt een probleem denk ik, maar wel opvallend:

De echte: https://www.facebook.com/MovieMeter.nl

Een minder populaire, maar ook actieve pagina: https://www.facebook.com/moviemeter.nederland

Een niet meer actieve bollywood-versie: https://www.facebook.com/Moviemeter

En wat bij mij bovenaan de zoekresultaten terecht komt, de dummy 'interest' page (waar mss een link naar de officiele FB pagina kan bijkomen?): https://www.facebook.com/pages/MovieMeter/211447992216164

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja ik kan daar helaas niet veel aan doen. Het laatste wat je noemt, wordt van Wikipedia afgehaald. Die pagina mag ik zelf niet aanpassen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Film Pegasus heeft inmiddels al diverse stukjes geplaatst, bedankt daar voor! Er kan wat mij betreft eventueel nog wel 1 persoon bij, zodat er wat afgewisseld wordt. Dus de vacature blijft open staan

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

joyce.b zal ook een steentje bij gaan dragen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er is nog een plekje vrij, mocht iemand interesse hebben

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.