• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Discussies bij regisseurs

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Bij films heb je natuurlijk de meest uitgebreide discussies en meningen, dat is nu eenmaal de essentie van een filmforum. Maar je kan ook een bericht plaatsen bij de regisseurs, weliswaar daar zonder extra een mening aan te vinken.

Zelf heb ik op heel Moviemeter momenteel nog maar 1 bericht geschreven bij een regisseur. En zo te zien ben ik niet de enige die daar niets of zo goed als niets schrijft, terwijl de meeste gebruikers dat wel bij films doen.

Zijn er veel mensen die ook bij de regisseur iets schrijven? Is daar veel behoefte aan? Zouden anderen mensen daar mee willen beginnen, die net als ik iets hebben van 'tiens, misschien met ik daar ook eens iets plaatsen'.

hell300

• 73 messages
  • 379 votes

De meeste regisseurs zijn tegenwoordig slaatjes die alleen dit zien$$ de amerikaanse in ieder geval. De spaanse/franse en aziatische regisseurs lijken meer hun stempel op een film te drukken dan de amerikaanse(waarschijnlijk zijn de amerikaanse regisseurs hierin beperkter omdat ze met de druk om moeten gaan om een film neer te zetten voor de grote domme massa om zo geld in het laatje te brengen)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik bedoelde dit topic eerder met de vraag of er ook veel mensen discussies en meningen bij de regisseurs op de site schrijven. Een vraag die gezien het gebrek aan antwoorden hier, al deels beantwoord is.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik vind zo'n topic bij een regisseur vooral makkelijk om lijstjes bij te houden. Echte discussies komen er niet aan te pas doordat die meestal over een nieuwe film gaan en eens die film op de site staat, worden die berichten naar het filmtopic overgeplaatst.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Film Pegasus wrote:

Bij films heb je natuurlijk de meest uitgebreide discussies en meningen, dat is nu eenmaal de essentie van een filmforum. Maar je kan ook een bericht plaatsen bij de regisseurs, weliswaar daar zonder extra een mening aan te vinken.

Zelf heb ik op heel Moviemeter momenteel nog maar 1 bericht geschreven bij een regisseur. En zo te zien ben ik niet de enige die daar niets of zo goed als niets schrijft, terwijl de meeste gebruikers dat wel bij films doen.

Zijn er veel mensen die ook bij de regisseur iets schrijven? Is daar veel behoefte aan? Zouden anderen mensen daar mee willen beginnen, die net als ik iets hebben van 'tiens, misschien met ik daar ook eens iets plaatsen'.

Is dit nog relevant? Zo ja, dan hier mijn antwoord.

Heb ook 1 bericht geschreven dacht ik. Ik kon het eerst niet vinden. Staat op de zwarte balk. Vind ik zelf niet zo logisch had het zelf in het forum met allerlei topics gezien, cast en crew. Ook mis ik wel wat regisseurs, al heb ik er zelf niet zo'n behoefte aan. Ik kijk altijd wie erin speelt en niet wie hem geregisseerd heeft.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Heb ook 1 bericht geschreven dacht ik. Ik kon het eerst niet vinden. Staat op de zwarte balk. Vind ik zelf niet zo logisch had het zelf in het forum met allerlei topics gezien, cast en crew.

Dit is enige tijd geleden beantwoord De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2 en daarom voor mij nu duidelijk.

Dk2008 wrote:

Ook mis ik wel wat regisseurs, al heb ik er zelf niet zo'n behoefte aan.

Lijstjes plaatsen mag ook. En dat heb ik dus gedaan, als ik er veel films van heb gezien of als een aantal goed scoren. Heb ze ook allemaal gevonden via film/of zoekbalk

Dk2008 wrote:

Ik kijk altijd wie erin speelt en niet wie hem geregisseerd heeft.

dit blijft ongewijzigd. Sommige regisseurs scoren wat beter. Maar heb niet echt van die regisseur wil ik meer zien. Heb ik geloof alleen van Dick Maas gedaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.