- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5830 votes
Meer lezen wat ik schrijf dan, ik heb er al regelmatig (uitgebreid) op geantwoord.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Laat ik het zo zeggen. Je lijkt een erg smal beeld te hebben van; 'dit vind ik mooi en dit vind ik niet mooi'. En dan is een film gelijk maar goed of slecht ook. Een eng nauw beeld op cinema.
Boeiend, daar doe jij toch geen oog minder om dicht 's nachts. Altijd die eeuwige discussies over OH's smaak. Jij weet wat jij mooi vindt, hij weet wat hij mooi vindt. Soit!
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Ik zal me eens bezig gaan houden met het aflopen naar alle potiëntele films waar dat bij zou kunnen staan.
Verder doe je maar met je beeld over mij wat je wil. Ik warm mij wel aan de ironie dat dat beeld voornamelijk gebaseerd is op films die ik niet goed vond. De cinema waar ik van hou is jou zo goed als onbekend.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Anyone?
99 Yume [Dreams] - Salaire de la Peur, Le (1953)
4-1
Wijzig stem 
5-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
100 Bringing Out the Dead - Sunrise: A Song of Two Humans
1-0 Op visueel gebied Scorsese's mooiste .
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Boeiend, daar doe jij toch geen oog minder om dicht 's nachts. Altijd die eeuwige discussies over OH's smaak. Jij weet wat jij mooi vindt, hij weet wat hij mooi vindt. Soit!
En zo is het
2-1
mister blonde
-
- 12696 messages
- 5830 votes
Daar gaat het dus niet om. Als hij niet van die irritante sneren maakte (ook naar films die hij niet eens gezien heeft!), elke gelegenheid die hij krijgt, had je mij niet gehoord. Ik erger me er kapot aan en zal ook altijd de discussie aan blijven gaan.
De cinema waar ik van hou is jou zo goed als onbekend.
Mwah, je overdrijft. Ik heb op allerlei gebieden nog heel wat te gaan, dat wel.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
5-2
101 Gerry - Taxi driver
1-0 
Een van mijn favorieten. De film bestaat gewoon uit cinematografie.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
102 Le Mépris - The Sound of Music
1-0 Le Mépris
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-0 (Die vorige uitslag zal OH niet leuk vinden..... )
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Daar gaat het dus niet om. Als hij niet van die irritante sneren maakte (ook naar films die hij niet eens gezien heeft!), elke gelegenheid die hij krijgt, had je mij niet gehoord. Ik erger me er kapot aan en zal ook altijd de discussie aan blijven gaan.
Sta je toch gewoon boven als hij zich negatief uitlaat over wat hij slechte films vindt ten faveure van zijn favorieten(smaak!!) Daar hoef je toch niet telkens opnieuw weer over te beginnen.
Het verzandt altijd! in discussies over wat hij wel en niet goed vindt
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
(Die vorige uitslag zal OH niet leuk vinden..... )
Niet alleen OH! Gerry is prachtig geschoten, potverdrie.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Taxi Driver ook. 
103 Ran - Walkabout
lastig.... 0-1 maar met 29 stemmen komt Walkabout toch niet ver... vrees ik. 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
(Die vorige uitslag zal OH niet leuk vinden..... )
Des te beter 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Taxi Driver is tien keer mooier dan Gerry. Volkomen verdiend.